• Kokony GNIAZDKA niemowlęce


     Wygoda dla Twojej pociechy

  • Poduszki FASOLKI do karmienia


     Polecane przez położne

  • Ochraniacze WARKOCZE do łóżeczka


    NOWOŚĆ wersja XXL

  • Poduszki przytulanki LITTLE STAR


     Miłe w dotyku poduszki z grzechotką

  • DREWNIANE wózki dla lalek


     Moc kolorów i wzorów

  • Ochraniacze WARKOCZE do łóżeczka


     Ręcznie plecione

Pytania i odpowiedzi

 

1. Składanie zamówień 

Zamówienia za pośrednictwem internetu przyjmujemy 24h/dobę 7 dni w tygodniu.  

2. Realizacja zamówień 

Zamówienia złożone od poniedziałku do piątku do godz. 11 są realizowane tego samego dnia, natomiast złożone w weekendy i święta rozpatrujemy najbliższego dnia roboczego.  

W wyjątkowych sytuacjach lub zdarzeniach losowych nie zależnych bezpośrednio od nas (kradzież towaru, zniszczenie towaru) zastrzegamy sobie prawo do realizacji zamówienia w przeciągu 7 dni roboczych od chwili złożenia zamówienia. 

3. Czas wysyłki zamówień 

Czas wysyłki zamówienia jest uzależniony od dostępności produktów na magazynie. Jest on podany zawsze na stronie produktu.  

4. Śledzenie nadanej przesyłki 

Po spakowaniu oraz odebraniu przesyłki przez kuriera klient otrzymuje nr listu przewozowego, na podstawie którego może sprawdzić na stronie przewoźnika, gdzie znajduje się obecnie przesyłka. 

Jeżeli przesyłka nie została doręczona w wyznaczonym terminie, skontaktuj się z nami. Postaramy się zaradzić tej sytuacji. Wcześniej warto jednak skontaktować się z firmą kurierską, która doręcza paczkę, ponieważ być może zamówienie jest jeszcze w drodze.   

5.  Czy klient może odebrać zamówienie osobiście? 

Ze względu na internetowy charakter prowadzenia działalności nie ma możliwości odbioru osobistego zamówienia. Towary są wysyłane z zewnętrznego magazynu centralnego. 

6. Płatność za zamówienie 

Płatności za zamówiony towar można z reguły dokonać: 

- kurierowi przy odbiorze 

- płacąc z góry na konto przelewem tradycyjnym 

- lub najlepszą i najszybszą naszym zdaniem metodą - poprzez Shoper Płatności. 

Po złożeniu zamówienia prosimy o określenie formy płatności.  

 

Konto bankowe do wpłaty przelewem tradycyjnym:  

ING Bank Śląski 75 1050 1487 1000 0097 0225 9780 

WAŻNE!!! W tytule przelewu należy podać swoje imię i nazwisko.

 

7. Dokument sprzedażowy 

Dokonując u nas zakupu, klient wyraża zgodę na wystawienie i wysłanie mu faktury VAT w formie elektronicznej. Do wszystkich naszych transakcji dołączany jest dowód zakupu w formie elektronicznej (e-Faktura). Po wysłaniu paczki klient otrzymuje drogą mailową powiadomienie z dokumentem.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl