
1. Składanie zamówień
Zamówienia za pośrednictwem internetu przyjmujemy 24h/dobę 7 dni w tygodniu.
2. Realizacja zamówień
Zamówienia złożone od poniedziałku do piątku do godz. 11 są realizowane tego samego dnia, natomiast złożone w weekendy i święta rozpatrujemy najbliższego dnia roboczego.
W wyjątkowych sytuacjach lub zdarzeniach losowych nie zależnych bezpośrednio od nas (kradzież towaru, zniszczenie towaru) zastrzegamy sobie prawo do realizacji zamówienia w przeciągu 7 dni roboczych od chwili złożenia zamówienia.
3. Czas wysyłki zamówień
Czas wysyłki zamówienia jest uzależniony od dostępności produktów na magazynie. Jest on podany zawsze na stronie produktu.
4. Śledzenie nadanej przesyłki
Po spakowaniu oraz odebraniu przesyłki przez kuriera klient otrzymuje nr listu przewozowego, na podstawie którego może sprawdzić na stronie przewoźnika, gdzie znajduje się obecnie przesyłka.
Jeżeli przesyłka nie została doręczona w wyznaczonym terminie, skontaktuj się z nami. Postaramy się zaradzić tej sytuacji. Wcześniej warto jednak skontaktować się z firmą kurierską, która doręcza paczkę, ponieważ być może zamówienie jest jeszcze w drodze.
5. Czy klient może odebrać zamówienie osobiście?
Ze względu na internetowy charakter prowadzenia działalności nie ma możliwości odbioru osobistego zamówienia. Towary są wysyłane z zewnętrznego magazynu centralnego.
6. Płatność za zamówienie
Płatności za zamówiony towar można z reguły dokonać:
- kurierowi przy odbiorze
- płacąc z góry na konto przelewem tradycyjnym
- lub najlepszą i najszybszą naszym zdaniem metodą - poprzez Shoper Płatności.
Po złożeniu zamówienia prosimy o określenie formy płatności.
Konto bankowe do wpłaty przelewem tradycyjnym:
ING Bank Śląski 75 1050 1487 1000 0097 0225 9780
WAŻNE!!! W tytule przelewu należy podać swoje imię i nazwisko.
7. Dokument sprzedażowy
Dokonując u nas zakupu, klient wyraża zgodę na wystawienie i wysłanie mu faktury VAT w formie elektronicznej. Do wszystkich naszych transakcji dołączany jest dowód zakupu w formie elektronicznej (e-Faktura). Po wysłaniu paczki klient otrzymuje drogą mailową powiadomienie z dokumentem.